Geertvdholen's Blog

Over alledaagse dingen en andere onzin

Hello world!

Mijn eerste bericht op WordPress,eigenlijk weet ik nog niet goed wat met deze blog uit te vreten, het is eerder uit nieuwsgierigheid omdat ik al zoveel mooie blogs van wordpress gezien heb, dat ik er ook een wil.

.Dit is een profielfoto die ik met het gratis programma GIMP gemaakt heb!Het kan altijd beter natuurlijk,ik zie er uit als een gangster,maar ja,ik zal, als ik wat tijd en goesting heb ,eens een andere maken,maar of het beter zal zijn ?

28 september 2010 - Posted by | Uncategorized

1 reactie »

  1. Hi, this is a comment.
    To delete a comment, just log in, and view the posts’ comments, there you will have the option to edit or delete them.

    Reactie door Mr WordPress | 28 september 2010 | Beantwoorden


Geef een reactie

