Geertvdholen's Blog

Over alledaagse dingen en andere onzin

Hoe maak ik een you tube logo in Inkscape

  • Dit is mijn eerste filmpje dat ik maak voor  mijn nieuwe blog, dus leg je niet in een deuk voor je computer, je zult niet meer recht geraken !!Het is juist om te tonen hoe gemakkelijk het is om met inkscape te werken. Het filmpje gaat nog, maar je stem klinkt natuurlijk heel anders dan die in je hoofd en dat is zeer ambetant. Maar soit, ik probeer iets, is het slecht, het kan alleen maar beter de volgende keer. De bedoeling is dat andere mensen ook door de microbe gebeten worden en hun computer creatiever gaan gebruiken en niet alleen om te kijken op Facebook wat de vrienden en vriendinnen weer uitgespookt hebben !  Niet dat ik dat ook niet doe hoor, niets menselijks is me vreemd  !!!!      Lees meer ….
5 oktober 2010 - Posted by | Geen categorie | , , ,

Nog geen reacties

Geef een reactie

