Geertvdholen's Blog

Over alledaagse dingen en andere onzin

eindelijk, de serre is klaar

Eindelijk, onze serre is klaar!! Ik was er 2 weken geleden aan begonnen. Normaal had ik met Blok afgesproken, maar hij kon er wegens omstandigheden niet  bij zijn. Dan maar op mijn eentje begonnen !  Alles ging goed tot ik er het dak moest opzetten, Benny heeft me dan een uurtje geholpen en dat was dan ook in orde .En dan het glaswerk, dat ging van geen kanten. Proberen en passen en wat wringen tot er een brak !! Merde! Maar nu is er iemand van die firma geweest en hij heeft er het glas ingezet. Ik kan’t geloven dat het niet ging,  ik stond er met dat groot glas in mijn poten, die mannen gebruiken van die grote zuignappen om die glazen vast te pakken en hebben hun andere hand vrij om wat te bewegen. zo kan ik het ook hoor ! Dat het vlug weer voorjaar wordt, ik kan niet wachten om lekkere tomaatjes te kweken !!

6 oktober 2010 - Posted by | Tuin | ,

Nog geen reacties

Geef een reactie

