Geertvdholen's Blog

Over alledaagse dingen en andere onzin

Hoe maak ik een kattijn ?

 

Dit is een kattijn

 

Dit is een filmpje dat ik al een tijdje geleden gemaakt heb voor mijn andere site, als ik eens een nieuw maak ga ik dit deleten, maar zo staat er toch ook iets op de gimp pagina. Om GIMP te downloaden kijk je best even naar

https://sites.google.com/site/geertswebstek/gimpen

Ik moet je wel eerst waarschuwen, als je hieraan verslaaft raakt, is het niet gemakkelijk om er vanaf te komen, je wil altijd meer, langer, beter want je r……..    Lees verder

6 oktober 2010 - Posted by | Geen categorie | , , ,

Nog geen reacties

Geef een reactie

