Geertvdholen's Blog

Over alledaagse dingen en andere onzin

familiesite

Liefste Anais, ik ben aan de familiewebsite aan het werken, en dat is veel werk.  Ik heb nu een pagina voor jullie en de Mauritz aan ’t maken ( er staat nog niet veel op hoor , juist een fotospecial van Wales )   Ik zou juist willen dat je er wat commentaar en wat anekdoten zou bij schrijven.

klik hier voor  de site:

Ik ben wel een beetje achterbaks dat ik dit in’t openbaar vraag, maar zo ben je wel een beetje moreel verplicht om dit te doen.  Het is ook een manier om een beetje volk naar de site te krijgen. Met zo’n klein draakje op de foto kan dat niet anders  (ook een video’tje mag ,hoor )

20 oktober 2010 - Posted by | dagdagelijkse dingen, Uncategorized | , ,

2 reacties »

  1. jamaar, zo niet e!!!

    Maar ik zal er wat fotootjes opzetten en het voorzien van de nodige commentaar…

    Reactie door Anaïs | 20 oktober 2010 | Beantwoorden


Geef een reactie

