Geertvdholen's Blog

Over alledaagse dingen en andere onzin

Mauritz D.

Een filmpje van de Mauritz met nog wat meer foto’s

http://www.youtube.com/watch?v=e7Yvglb6riQ ( kijk op Youtube ) Wat ik tof vind aan die facemovies is dat je de overlapping van de foto’s kan laten zien , je kan instellen van 0 tot 100%, je kan dia’s met tekst invoegen, de snelheid van de van de weergave en de morphing is tof ( als je dit manueel zou moeten doen , ben je dagen bezig). Ik denk dat ze dit speeltje in de toekomst wel zullen uitbreiden met meerdere en straffere tools want ik kan me voorstellen dat dit razend populair zal worden. Maar we worden verwend ,hoelang bestaat gezichtsherkenning ? allez, kan je je voorstellen dat een computer je gezicht kan herkennen ( hij zit er wel regelmatig naast, maar kom ) , hoe zit dat met de privacy ? Maar we wijken af, daar zullen we later eens op terug komen.  Een minpuntje is dan weer dat je zelf niet de volgorde kan bepalen van ja dia’s ttz je kan wel ,maar op zo’n manier dat je er uren aan bezig bent of heb ik weer niet goed opgelet ( dat komt vaker en vaker voor )

22 oktober 2010 - Posted by | Computerzaken, dagdagelijkse dingen, fotografie, GIMP ,Inkscape en ander Leuks, Uncategorized | , ,

4 reacties »

  1. Het gaat wel vrij snel e, anders wel heel schoon…

    Reactie door Anaïs | 22 oktober 2010 | Beantwoorden

    • Ik vind het ook wat vlug, nu je het bekijkt, maar je moet nu eenmaal kiezen. Veel foto’s vlug of trager en minder foto’s. Anders duurt het te lang en verslapt de aandacht van de kijker ! haha goe he van mij ???

      Reactie door geertvdholen | 22 oktober 2010 | Beantwoorden

  2. Knap, voor een bompi

    Reactie door leen | 22 oktober 2010 | Beantwoorden

  3. Het is zeer mooi gedaan!

    Reactie door Heidi | 23 oktober 2010 | Beantwoorden


Geef een reactie

