Geertvdholen's Blog

Over alledaagse dingen en andere onzin

Leen’s keramiek

   Ik heb het in een vorige post al over Photosynth gehad, om panoramafoto’s te maken, maar je kan er ook een soort diashow mee maken.Ik heb wat foto’s van mijn liefste zus haar keramiek gaan maken en daarmee gaan we aan de slag. Voor mensen die enkel de diashow willen zien:     http://photosynth.net/view.aspx?cid=cc72731a-2b9f-4b05-a100-aa9ccb741024   , wie meer wil weten… Voor je kan beginnen moet je natuurlijk het programma downloaden.je gaat naar  http://photosynth.net/create.aspx en volg de instructies, je moet je ook aanmelden met hotmailaccount of een ander account van microsoft en dan moet je gewoon de foto’s in het programma laden  (het makkelijkst gaat dit met drag&drop vanuit de windows live gallery), gaat het niet direct , geen paniek , alle foto’s sorteren en aan elkaar plakken vergt veel computercapaciteit en tijd. het resultaat van mijn eerste synth vind ik wat bedroevend, ik had wat meer 3D verwacht, maar kom,oefening baart kunst, zo wordt gezegd !!

28 mei 2011 - Posted by | Computerzaken | , ,

Nog geen reacties

Geef een reactie

