Geertvdholen's Blog

Over alledaagse dingen en andere onzin

Tux

Mag ik U voorstellen: dit is Tux, de pinguin. Tux is de mascotte van Linux. Moeder de vrouw is het huis uit vanavond en zo kan ik me eens gans den avond amuseren met INKSCAPE, een gratis teken -en  vectorprogramma van linux. Dit is natuurlijk ook voor windows  gratis te downloaden  ( google eens ), het is open source . Je moet in’t begin wel wat op je tanden bijten om te leren hoe het in mekaar zit, maar op you tube vind je veel  filmpjes die je op het goede pad brengen. Ik ben er een paar uur zoet mee geweest, maar ik ben zeer tevreden met het resultaat !  Allez, ’t kind heeft zich weer geamuseerd, gelukkig moet ik morgen niet werken !!

20 september 2011 - Posted by | fotografie, GIMP ,Inkscape en ander Leuks | , ,

Nog geen reacties

Geef een reactie

