Geertvdholen's Blog

Over alledaagse dingen en andere onzin

scrabble

  Hartelijk  dank aan iedereen die aan mij gedacht heeft voor mijn 50ste verjaardag, voor mij is’t eigenlijk geen reden om te vieren . VIJFTIG , zeg nu zelf, ik ben al halverwege en ik weet nog steeds niet wat ik later wil worden !!

PS De scrabblesteentjes heb ik gemaakt met INKSCAPE !     3+2+2+3+2=12  4 x woordwaarde =50

22 september 2011 - Posted by | Computerzaken, dagdagelijkse dingen |

Nog geen reacties

Geef een reactie

