Geertvdholen's Blog

Over alledaagse dingen en andere onzin

halloween 1

  Ik ben al gans de week bezig met wat stilaan een traditie wordt , namelijk een halloweenfoto van onze Mauritz in elkaar prutsen met Gimp, een soort van gratis photoshop. ’t Is nog wat vroeg om de echte griezelige foto te presenteren, maar toch wil ik jullie al een voorsmaakje geven. Dit is zoals de affiche van de film ” The Shining”. Al een oude film, maar toch de moeite om nog eens terug te zien! Ik denk dat dit de eerste film was dat ik gezien heb in de ( toen ) gloednieuwe kinepolis ( er waren nog maar twee zalen af ), dat moet rond 1980 geweest zijn . Mijn eerste jaren als grote jongen in de grote stad, Gent genaamd. Een film geregisseerd door de grote Stanley Kubrick, met in de hoofdrol niemand minder dan Jack Nickolson, toen een van de best betaalde acteurs van Hollywood.  Geef eerlijk toe dat er wat gelijkenis is.

Wil je de originele foto zien ? Klik hier

20 oktober 2011 - Posted by | fotografie, GIMP ,Inkscape en ander Leuks | ,

Nog geen reacties

Geef een reactie

