Geertvdholen's Blog

Over alledaagse dingen en andere onzin

Weeral een jaartje voorbij…

Voor Kerstwensen is het al een beetje laat, maar voor nieuwjaar ben ik nog ruim op tijd hoor ! Een groot ( kaart) schrijver is er aan mij niet verloren gegaan en een mens moet met zijn tijd meegaan  zeg ik altijd . Dus plof al je wensen op je blog (en gezichtboek ) en je vergeet niemand meer ! Ofwel ? Arme mensen ? Ik ken er geen ! Of mensen die mij gedefriend hebben ? Die zullen dan ook  geen wensen van mij moeten hebben !!  Oudere mensen ???    Ik zal toch nog een paar kaartjes moeten sturen, lijkt me..

We zullen  thuis maar een afspraakje maken, ik stuur de cyberwensen en Carine kan de kaartjes schrijven !!

Vergeet alle  (euro en andere ) crisissen, of de voorspelling dat de wereld zal vergaan en zo, en maak er een  uitzonderlijk jaar van !

 Carine en ik wensen iedere  facebook, youtube, netlog en google+ vrienden een gelukkig en voorspoedig 2012, ( de rest krijgt een kaartje !! )

29 december 2011 - Posted by | Uncategorized

Nog geen reacties

Geef een reactie

